مرکز پخش عناب کوهی وحشی

در برخی نقاط کشور، شرایط آب و هوایی باعث شده تا کشاورزان بیکار ننشسته و میوه های گوناگونی از جمله انواع عناب را مورد کاشت و برداشت خود قرار دهند که یک نوع آن عناب کوهی می باشد. به دلیل آن که عناب کوهی از ارزش و خواص فراوانی برخوردار و خرید آن به وفور صورت می گیرد، مرکز پخش عناب کوهی وحشی در پخش با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب سعی کرده است.

مرکز پخش عناب کوهی وحشی

بررسی ارزش غذایی میوه عناب وحشی

بررسی ارزش غذایی میوه عناب وحشی در صورتی که از عناب کوهی مصرف می کنید. با ما همراه شوید تا در مورد بررسی ارزش غذایی عناب وحشی توضیحات مختصری به شما ارائه دهیم.

  • در ابتدا باید گفت که عناب کوهی سرشار از ویتامین سی می باشد که از سیستم ایمنی بدن در برابر بروز بیماری سرماخوردگی محافظت می کند، علاوه بر آن که مواد معدنی فراوانی نظیر آهن، فسفر، پتاسیم، کاروتن و غیره وجود دارد که کمبود مواد معدنی در بدن با مصرف آن جبران می شود.
  • طی تحقیقات اخیر به دست آمده در عناب کوهی، فیبر بسیاری یافت شده است که در پایین آوردن قند خون تاثیر به سزایی دارد و مصرف آن برای افراد دیابتی مانعی ایجاد نمی کند.
  • در این میوه با ارزش، چربی های غیر اشباعی وجود دارد که مصرف آن ضرری به بدن وارد نمی کند و با آنتی اکسیدان قوی که دارد از بروز انواع سرطان جلوگیری به عمل می آورد.
  • در عناب کوهی، ویتامین های گوناگونی مانند آ و غیره وجود دارد که در تقویت ریشه مو نقش مهمی دارد و از ارزش غذایی بسیاری دیگر نیز برخوردار است، به طوری مصرف آن توسط پزشکان تغذیه و اهل سنت توصیه شده است.

عرضه انواع عناب کوهی

عرضه انواع عناب کوهی در عرضه انواع عناب کوهی مانند: عناب محلی و عناب وحشی، افراد فراوانی مشغول به کار هستند. این افراد تلاش می کنند تا بهترین و مرغوب ترین عناب را از کشاورز به صورت عمده و مستقیم خریداری و با قیمتی مناسب و ارزان تر از بازار عرضه نمایند.

در صورت خرید بی واسطه از این افراد عرضه کننده در قیمت و مرغوب بودن عناب به شما تضمین داده می شود، علاوه بر آن که از یک عرضه و تولید کننده حمایت های لازم را به عمل آورده اید. با وجود دست واسطه ها و سودجویان در بازار، قیمت عناب کوهی بسیار گوناگون می باشد.

به همین خاطر، وزارت کشاورزی بر روی کار آمده تا قیمت نهایی را بر اساس نوع کاشت، کیفیت و بسیاری دیگر از موارد طبق تعرفه مشخصی تعیین و سپس جهت فروش روانه بازار گرداند. در صورتی که برداشت محصول بدون هیچ گونه آفاتی و به وفور صورت گیرد، قیمت عناب کوهی مناسب تر تعیین می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما