مرکز پخش عناب خشک صادراتی

عناب خشک صادراتی یکی از میوه های خوشمزه و در عین حال با ارزش بوده که از نظر ارزش غذایی و خواص درمانی حائز اهمیت می‌باشد این میوه سرشار از مواد مغذی و مواد معدنی بسیار زیادی می باشد.

مرکز پخش عناب خشک صادراتی در نظر دارد بهترین و با کیفیت ترین نوع عناب را به صورت بسته بندی های مناسب و شیک با قیمت به صرفه به مصرف کنندگان و خریداران عرضه نماید.

مرکز پخش عناب خشک صادراتی

چگونه باید عناب را خشک کنیم؟

چگونه باید عناب را خشک کنیم؟ عناب درجه یک به که نام خرمای خشک هم معروف است یکی از انواع خشکبار ها محسوب می شود این میوه دوست داشتنی به صورت تازه و همچنین به صورت خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد. خشک به روش های مختلفی تهیه و تولید می‌شود در این قسمت می خواهیم روش خشک کردن عناب را بررسی کنیم.

برای خشک کردن عناب ترک دادن پوست آن لازم می باشد ابتدا باید کاسه پر از آب کرده و آن را روی حرارت قرار دهید تا به مرحله جوش برسد این میوه را به مدت ۱ الی ۲ دقیقه در داخل آن قرار دهید سپس این آب ها را از داخل کاسه برداشته و سریع به داخل یک ظرف آب سرد و یا یخ بریزید.با این کار پوست عناب شکافته شده و روند خشک شدن آن افزایش می یابد.

عناب ها را می توان در داخل یک کاسه از جنس استیل و ضد زنگ ریخته و مقداری آبلیمو و آب سرد را روی آن بریزید به طوری که میوه ها کاملا در آب غوطه ور باشند بعد از مدت ۱۰ دقیقه میوه را از داخل کاسه به وسیله قاشق برداشته و روی یک حوله تمیز کنید با گذشت مدت زمانی آب عناب گرفته شده و کاملا خشک می شود. عناب را می توان به روی ورقه های تمیز قرار داده تا خشک شود در این روش باید میوه ها کاملاً از هم جدا بوده و هیچ تماسی با هم نداشته باشند تا به راحتی و با بهترین کیفیت خشک شوند.

بررسی قیمت عناب خشک صادراتی

بررسی قیمت عناب خشک صادراتی اگر بخواهیم قیمت عناب خشک ارگانیک صادراتی را مورد بررسی قرار دهیم درمیابیم این میوه خشک شده کیفیت و مرغوبیت بالایی داشته و از نظر ارزش غذایی همواره حائز اهمیت می باشد از قیمت مناسب و به صرفه هم برخوردار می شود بنابراین یکی از مزیت های مهم عناب خشک صادراتی قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا و خواص درمانی بی شمار آن می باشد.

امروزه انواع عناب خشک از جمله عناب خشک صادراتی، عناب وحشی و…. در بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است و این به دلیل کیفیت و خواص درمانی این محصول ارگانیک و درجه یک می باشد. فروش و عرضه عناب خشک در بهترین بسته بندی های شیک و مناسب از نظر بهداشتی با بهترین قیمت صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما