مرکز صادرات عناب پودر شده

در دنیا، برخی از میوه ها به صورت پودر شده نیز قابل استفاده می باشند که یکی از آن ها عناب پودر شده است. به دلیل آن که عناب پودر شده از خواص فراوانی برخوردار و مصرف آن پرطرفدار می باشد، برخی از کشورها که زمینه تولید آن را ندارند، خواستار صادرات عناب پودر شده به کشورهای خود هستند. به همین خاطر، مرکز صادرات عناب پودر شده در صادرات پودر اصل با قیمتی مناسب تلاش کرده است.

مرکز صادرات عناب پودر شده

مشخصات انواع پودر عناب درجه یک

مشخصات انواع پودر عناب درجه یک در صورتی که قصد صادرات عناب پودر شده را به کشورهای دیگر دارید. قبل از صادرات، از مشخصات انواع پودر عناب صادراتی درجه یک اطلاعاتی بهتر است داشته باشید. این اطاعات را از افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند، می توانید به دست آورید و یا همراه ما باشید تا در مورد مشخصات این نوع پودر میوه خشک شده اطلاعات مختصری به شما ارائه دهیم.

  • در ابتدا به این مورد باید اشاره کرد که عناب خشک پودری، به صورت یک دست وکامل باید پودر شده باشد و به هیچ عنوان در آن دانه درشت آسیاب نشده نباید وجود داشته باشد تا از کیفیت بالایی برخوردار شود.
  • یکی دیگر از مشخصات عناب پودر شده، وزن سبک و حجم کم آن می باشد. در صورتی که وزن سنگینی داشته باشد مواد پودری دیگری در عناب نیز اضافه شده است و به هیچ عنوان خالص نیست.
  • در عناب خشک پودری، رنگ عناب به کرم تیره زده می شود و عطر معطری نیز دارد، علاوه بر آن که دارای طعم شیرینی نیز می باشد.

شرکت پخش انواع عناب پودر شده

شرکت پخش انواع عناب پودر شده در شرکت پخش انواع عناب پودر شده، زمینه کاری برای افراد بسیاری محیا شده است. در این شرکت افراد سعی می کنند تا تازه و مرغوب ترین عناب خشک پودری را تهیه و با قیمتی ارزان و مناسب تر در بازار پخش نمایند. در صورت خرید مستقیم و عمده از این شرکت در خالص و تازه بودن عناب پودر شده، به شما تضمین داده می شود.

به دلیل آن که کشور مقام اول صادرات عناب صاداراتی را به کشورهای دیگر به دست آورده است، وزارت کشاورزی بر روی کار آمده تا قیمت نهایی را بر اساس کیفیت، درجه، نوع کاشت و بسیاری دیگر از موارد طبق تعرفه مشخصی تعیین و سپس جهت صادرات روانه بازار گرداند. در بازار ، عناب پودر شده به دو شکل فله ای و یا بسته بندی عرضه می شود.

در صورتی که قصد خرید به شکل بسته بندی را دارید، بر روی بسته تاریخ مصرف، تاییدیه وزارت بهداشت و علامت استاندارد باید برچسب خورده باشد و در صورت تهیه به شکل باز از مکانی که در تازه بودن عناب خشک پودری مطمئن هستید، خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما