مرکز صادرات عناب ارگانیک

در مرکز صادرات عناب ارگانیک این میوه اعلا در اشکال متنوعی به دیگر کشورها عرضه می شود و به دلیل محبوبیتی که در بازارهای بین المللی داشته جایگاه آن در این عرصه حفظ شده است، لذا نمونه های صادراتی دارای کیفیت و تازگی منحصر به فردی است که مورد توجه مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته و به صورت عمده و بدون واسطه در بهترین قیمت ارائه می شود.

مرکز صادرات عناب ارگانیک

فواید عناب برای جوانی

فواید عناب برای جوانی عناب برای جوانی فواید زیادی دارد چون سرشار از فلاونوئید بوده بنابراین دارای قدرت آنتی اکسیدانی بالایی است که از پیری سلول های پوستی پیشگیری می نماید در نتیجه باعث جوانسازی پوست خواهد شد، همچنین به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی مشکلات پوست مانند آکنه را برطرف می کند و با اکسیژنه کردن پوست نیز به روشن شدن آن کمک می کند. از دیگر خواص عناب می توان گفت:

  • عناب طبع معتدل و مایل به تر دارد که افسردگی و استرس را کاهش داده و سرماخوردگی، سرفه و گلودرد نیز با مصرف آن درمان می شود، با احساس سیری در فرد وزن را کنترل می کند.
  • فشار خون را کاهش داده که به درمان زخم معده نیز کمک می کند و با بالا بردن جذب آهن نیز به درمان کم خونی کمک خواهد نمود، تنظیم کننده عملکرد کیسه صفرا نیز می شود.
  • دارای کلسیم، نیاسین، مس، پتاسیم و منیزیم بوده که تقویت کننده حافظه و استخوان ها است و هسته ی آن نیز سوء هاضمه، زخم اثنی عشر و زخم معده را درمان می کند.

قیمت نهایی انواع عناب ارگانیک

قیمت نهایی انواع عناب ارگانیک قیمت نهایی انواع عناب ارگانیک بسته به نوع و گونه متفاوت است مثلا عناب درشت دارای کیفیت و قیمت های بالاتری بوده و عناب سبز قیمت های کمتری دارد، لذا نحوه خرید و فروش نیز در نرخ گذاری موثر است و در صورتی که عمده و بدون واسطه خریداری شود ارزانتر خواهد بود.

عناب از میوه هایی است که در اوایل پاییز برداشت می شود و زمای که تازه است رنگ قرمز روشن و پوستی بدون چروکی دارد و وقتی خشک شود پوستش چروک شده و رنگ آن تیره تر خواهد شد، از آن نیز دمنوش تهیه می شود و بیشتر مصارف آن جهت درمان و دارویی می باشد.

عناب به دلیل خواص بالا مورد توجه اطباع سنتی قرار گرفته و در نوع خشک شده آن به دلیل عاری بودن از رطوبت دارای ماندگاری بالایی است که بهتر است آن را در جای خشک و خنک نیز نگهداری نمود، این میوه را در فصول مختلف می توان میل نمود که به دلیل طبع معتدل برای تمام مزاج ها مفید می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما