فروش کلی عناب سایز متوسط

فروش کلی عناب سایز متوسط به عنوان یکی از عناب های با بازار پسندی بسیار بالا توسط فروشنده عمده این محصول در کشور انجام می شود و کسانی که به صورت عمده و در تناژ بالا به این عناب نیاز دارند می‌توانند در تماس مستقیم با این فروشنده سفارش آن به راحتی انجام دهند.

فروش کلی این محصول نیاز به مراجعه حضوری به محل آن ندارد و خریداران از طریق سفارش اینترنتی می‌توانند این عناب صادراتی را با بسته بندی مناسب و در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرند.

فروش کلی عناب سایز متوسط

بررسی ارزش غذایی عناب کوهی

بررسی ارزش غذایی عناب کوهی یکی از بهترین انواع عناب موجود در بازار که ارزش غذایی بالایی دارد عناب کوهی می باشد که به دلیل ارگانیک بودن از بهترین انواع این محصول به شمار می‌رود؛ عناب سرشار از انواع مختلف مواد مغذی می باشد و به داشتن آنتی اکسیدان های قوی شهرت زیادی دارد.

بررسی آنالیز غذایی این میوه نشان می‌دهد که میزان کالری موجود در ۱۰۰ گرم از آن حدود ۷۹ کیلوکالری می‌باشد و علت آن وجود مقادیر بالای فیبر در این محصول است به طوری که در حدود ۱۰ درصد از این میوه را تشکیل می‌دهد؛ در این میوه میزان پروتئین بسیار کمی وجود دارد که به ۲ درصد نیز نمی‌رسد همچنین از امتیازات ویژه این میوه نداشتن چربی است.

میزان کالری نسبتا پایین این میوه نیز نشات گرفته از کم بودن کربوهیدرات موجود در آن است که تنها ۲۰ درصد از آن را تشکیل می‌دهد با این وجود این میوه سرشار از عناصر معدنی از قبیل کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم و روی است و می توان مقادیر فراوانی از انواع ویتامین های گروه B را در آن یافت که در این میان نیاسین و ویتامین B6 درصد بیشتری را به خود اختصاص داده اند همچنین این میوه فاقد هر نوع چربی و کلسترول است.

عرضه انواع عناب سایز متوسط

عرضه انواع عناب سایز متوسط عرضه انواع عناب ایرانی سایز متوسط توسط فروشنده این محصول صورت می‌گیرد و خریداران عمده و صادر کنندگان می توانند نیاز خود را به این محصول از طریق همین سایت تامین کنند؛ در این سایت مشخصات انواع عناب در قسمت محصولات آن به نمایش گذاشته شده است و خریداران می توانند از انواع بسته‌بندی آن نیز باخبر شوند.

عرضه عناب مذکور با پایین ترین نرخ ممکن انجام می‌گیرد و خریداران می توانند علاوه بر این سایت از شبکه‌های اجتماعی تلگرام و واتس اپ نیز که کاربرد زیادی برای خرید و فروش محصولات مختلف دارند استفاده نموده و از این طریق سفارش خود را اعلام کنند تا با پایین ترین نرخ و بالاترین کیفیت می‌تواند نیاز خریداران را صادر کنندگان این محصول را به خوبی تامین کند.

2

  1. سلام اگر عناب سایز متوسط را مجموعه ی شما را عمده سفارش بدهم میشه که اقساطی پرداخت کنم؟ لطفا سریعا پاسخگو باشید.

    • سلام خانم ارغوان عزیز
      در خصوص شرایط پرداخت محصول عناب از سایت سرخ مرواردید لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما