فروش ویژه میوه ی عناب درجه یک

میوه ی عناب یکی از میوه های کوچک می باشد که به دلیل داشتن خواص بالا دارای طرفداران بی شماری است، این میوه خوشمزه به دو صورت تازه و خشک مورد استفاده قرار می گیرد و در درجه بندی های مختلف در بازار موجود می باشد، فروش ویژه عناب درجه یک توسط سایت اینترنتی حاضر به بهترین شکل انجام می گیرد.

فروش ویژه میوه ی عناب درجه یک

5 خاصیت مهم میوه عناب را بدانید

5 خاصیت مهم میوه عناب را بدانید عناب مرغوب، یکی از درجه یک های ایران در صنعت تولید این میوه پر خواص محسوب می شود. به دلیل رطوبت نسبتا زیاد مناطق شمالی عتاب شمال دیر تر می رسد و طعمی جا افتاده تر و خوشمزه تر دارد.

عناب ها به دو روش میوه تازه و میوه خشک شده مصرف می شود و همچنین از میوه خشک شده آن برای تولید دمنوش استفاده می شود.

از خواص مهم عناب شمال ممی توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. . این میوه سرشار از ویتامین c و آنتی اکسیدان بوده که با تقویت سیستم ایمنی از بروز بیماری های مزمن پیشگیری می کند. از دیگر مزایای استفاده از این دانه می توان به تقویت پوست و مو اشاره کرد
  2. کمک به دستگاه گوارش: اسهال و نفخ نیز یکی از مشکلات شایع است که بسیار آزار دهنده هستند، مصرف عناب موجب تاثیر بر دستگاه گوارش شده و حرکت دستگاه گوارش را کاهش می دهد. این عمل موجب هضم بهتر و همچنین جذب مواد الی بیشتری می شود.
  3. کم خونی و اعصاب: کسانی که کم خونی دارند می توانند عناب را امتحان کنند. عناب باعث تقویت تولید سلول های خونی و بهبود کم خونی می شود، همچنین اگر از مشکلات عصبی مانند پرخاشگری رنج می برید عناب همراه با آب جوش موجب آرامش اعصاب شما می شود.
  4. عناب یک میوه و جایگزین مناسب که جایش در وعده های غذایی ایرانیان کم رنگ است، علاوه بر اینکه اکثر ایرانیان از بیماری های گوارشی رنج می برند.
  5. فیبر درون این میوه برای درمان ناراحتی های گوارشی مفید بوده و افرادی که مشکلات یبوستی دارند می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این دانه به شکل نرم و تازه و یا به صورت خشک و دمنوش قابل مصرف می باشد. با مصرف عناب به صورت جوشانده می توان غلظت خون را از بین برد و فشار خون را بهبود بخشید

سالانه مقدار زیادی از تولیدات عناب درجه یک، به کشور های دیگر صادر می شود زیرا عناب شمال از با کیفیت ترین عناب های ایران و حتی دنیا است.

به دلیل ویژگی های آب و هوایی در تولید عناب از کود ها و مواد شیمیایی کمتری استفاده می شود و سالم تر از عناب های دیگر است.

آشنایی با مرکز پخش میوه ی عناب

آشنایی با مرکز پخش میوه ی عناب اگر قصد خرید عناب را دارید فروشگاه ما می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. شما می توانید عناب با کیفیت و صادراتی شمال را با ارزان ترین قیمت از فروشگاه ما خریداری کنید. کافی است که مناسب با میزان نیاز خود عناب خود را سفارش دهید تا در زود ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

1

  1. سلام وقت بخیر ممنون از اطلاعاتی که می دهید از وقتی فهمیدم عناب اینقد خاصیت داره از سایت شما به صورت عمده سفارش دادم به دستم رسید بسیار تازه و با کیفیت بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما