فروش برترین عناب رسیده نرم

عناب درختچه ای برگریز است که مستقیم یا کج رشد می کند و ارتفاع آن تا 5 تا 10 متر می رسد. برگهای بیضی بلند، بدون مو و براق، دارای لبه های دندانه دار است، در بعضی مناطق از عناب نرم برای تهیه سرکه و در آفریقا برای تهیه کیک استفاده می شود. کنسرو عناب و چای با طعم عناب نیز در سراسر جهان استفاده می شود. حال شرکت تولیدی ما فروش برترین عناب رسیده نرم را با قیمت مقرون به صرفه به سراسر کشور توزیع می کند.

فروش برترین عناب رسیده نرم

مشخصات انواع میوه عناب درجه یک

مشخصات انواع میوه عناب درجه یک بهتر است قبل از خرید میوه عناب تازه بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. عناب در بازار دارای انواع مختلفی است ، عناب بیضی شکل و طول آن حدود 5 اینچ است. پوست عناب و در نهایت قهوه ای و ناهموار می شود. مصرف روزانه عناب توسط طب سنتی توصیه می شود و طبق علم پزشکی مدرن ، می تواند نیازهای روزانه ویتامین C و ویتامین B3 بدن را تأمین کند.

عناب درجه یک بسته بندی شده معمولاً مشتری بیشتری نسیت به عناب دسته ای بدارد اما در بیشتر موارد شکل عناب بسته بندی شده و رعایت نکات بهداشتی داخل باعث شده است که خریداران به عناب بسته بندی شده روی بیاورند. خرید عناب خشک با کیفیت از مغازه های میوه خشک و عطاری ها امکان پذیر است. این فروشندگان با در نظر گرفتن ویژگی های اینگونه محصولات ، آنها را به کسانی که از بیماری خاصی رنج می برند می فروشند.

خشک کردن عناب نرم یکی از راه های اطمینان از ماندگاری بیشتر است اما ممکن است باعث از بین رفتن مقداری از آب آن شود. عناب بزرگ برای صادرات نیز مناسبتر است و در کشورهای عربی محبوب است. البته این به نوع مصرف نیز بستگی دارد ، زیرا قیمت عناب برتر نیز بالا است. چین و چروک های پوست عناب صاف و صیقلی جلوه بهتری به این محصول می بخشد. عناب ایرانی در مقایسه با عناب چینی بسیار درخشان و زیبا به نظر می رسد.

رنگ عناب تازه و درجه یک تأثیر طعمی در قیمت محصول دارد. البته هرچه جگر خوش رنگ تر ، عناب در بازار عمده فروشی گران تر است. این میوه منبع خوبی از ویتامین C است و حاوی مقدار قابل توجهی مواد معدنی است. همچنین حاوی پروتئین ، کربوهیدرات و مواد معدنی کلسیم، فسفر، آهن، کاروتن، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین و فلور است.

همچنین حاوی پکتین به عنوان یک فیبر محلول است که در کاهش چربی و قند خون موثر است. محتوای کل چربی میوه عناب بسیار کم است. نسبت اسیدهای چرب اشباع نشده به کل چربی موجود در میوه عناب زیاد است.

عرضه مستقیم عناب نرم تازه

عرضه مستقیم عناب نرم تازه واحد تولیدی ما در زمینه عرضه مستقیم عناب نرم تازه فعالیت می کند و این محصول را به صورت فله ای یا بسته بندی های متنوع و بهداشتی به بازار توزیع می کند. از طرفی قیمت مناسب این محصول به گونه ای است که مشتریان بسیاری را در داخل و خارج از کشور داشته و توانسته تجارت خوبی را آغاز کند که می توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت این محصول به سایت رسمی ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما