عرضه مستقیم عناب خشک ریز

عناب خشک ریز از میوه های خوش طعم و پر خاصیت بوده که در فصل پاییز از درخت چیده می شود و به روش سنتی و صنعتی خشک می گردد. ارزش غذایی این دانه زیاد بوده و در طب سنتی هم جایگاه بالایی را به خود اختصاص می دهد. عرضه مستقیم عناب به بازار با هزینه کمتری همراه بوده چون در این روش دست واسطه ها از بازار کوتاه می شود. این محصول عرضه شده به بازار دارای سطح کیفی بالایی است.

عرضه مستقیم عناب خشک ریز

عناب در درمان نازایی مؤثر است

عناب در درمان نازایی مؤثر است عناب درجه یک در درمان نازایی موثر است و با املاح معدنی و ویتامین هایی که دارد می تواند به تقویت بدن کمک زیادی کند.‌ نازایی از مشکلات رایجی است که از طرف زن و مرد پیش می آید و آنها می توانند با مصرف این محصولات طبیعی و مقوی به راحتی آن را برطرف سازند.

مردان برای درمان نازایی باید اسپرهایی قوی داشته باشند که در عمل لقاح بتواند درون رحم قرار بگیرد و با تخمک نطفه را خلق کند.‌ عناب با تقویت اسپرم می تواند مشکلات نازایی مردان را برطرف سازد و بهتربن جایگزین به جای داروهای مضر شیمیایی است که تاثیرات مثبت و ماندگاری هم دارد.

تخم گذاری نامنظم و عدم تخم گذاری تخمدان ها در زنان مهمترین عامل نازایی به شمار می رود و عناب می تواند با املاح معدنی که دارد تخمدان ها را تقویت کرده و تنبلی و کیست موجود در آنها را از بین ببرد که در این صورت عمل لقاح به خوبی انجام شده و نازایی برطرف می گردد.

قیمت انواع عناب خشک ریز

قیمت انواع عناب خشک ریز قیمت انواع عناب خشک ریز در بازار متفاوت بوده و افراد می توانند بر اساس قیمت تعیین شده محصول را با درجه کیفی های مختلفی تهیه کنند. این نرخ به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و نوع و نحوه و میزان فروش بستگی دارد. هر چه حجم فروش بیشتر می شود نرخ کمتری را به خود اختصاص می دهد و مشتری می تواند به راحتی نیاز خود را برطرف سازد.

میزان عرضه و تقاضا با هم رابطه متقابل دارند و هر چه میزان عرضه به نسبت تقاضای بازار بیشتر باشد مسلما قیمت آن افت پیدا می کند که در این صورت مصرف کننده هم می تواند به راحتی نیاز خود را برطرف سازد. تورم از مهمترین عواملی است که بازار را با دستخوش حدی مواجه کرده است و باعث شده تا قیمت ها روندی صعودی داشته باشد.

تنوع بالا آن هم با قیمت های مختلف باعث شده تا مصرف کنندگان انتخاب های زیادی پیش رو داشته باشند و بتوانند به راحتی نیاز خود را برطرف سازند. هر چه کیفیت عناب بالاتر باشد نرخ بیشتری هم دارد.‌

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما