شرکت صادراتی عناب مرغوب خراسان

در هر استانی از کشور، شرایط آب و هوایی آن باعث شده تا کشاورزان میوه های گوناگونی را مورد کاشت و برداشت قرار دهند، مانند: استان خراسان که عناب مرغوب خراسان دارای شهرت خاصی می باشد. به دلیل آن که این نوع عناب دارای طعم و مزه فوق العاده ای است، برخی از کشورها که شرایط آب و هوایی مناسب جهت کاشت عناب را ندارند و از ارزش غذایی آن نیز اطلاع دارند، خواستار صادرات به کشورهای خود هستند. به همین خاطر، شرکت صادراتی عناب مرغوب خراسان در صادرات عناب با کیفیتی بالا سعی کرده است. توت فرنگی منجمد را می توان در تهیه مربا نیز استفاده نمود.

شرکت صادراتی عناب مرغوب خراسان

دلیل استفاده از عناب به صورت روزانه

دلیل استفاده از عناب به صورت روزانه در صورتی که جزء آن دسته افرادی هستید که از عناب اعلا به صورت روزانه مصرف می کنید. با ما همراه شوید تا در مورد دلیل استفاده از عناب به صورت روزانه اطلاع مختصری به شما ارائه دهیم.

  1. در ابتدا باید گفت که عناب سرشار از کلسیم می باشد که با مصرف روزانه در استحکام دندان، لثه و استخوان ها بسیار موثر می باشد، علاوه بر آن که در پاک سازی سموم بدن کمک فراوانی می کند و خون را به جریان می اندازد.
  2. با مصرف روزانه عناب اعلا، کالری کمی وارد بدن می شود در حین این که با وجود پروتئین و فیبر فراوان در کاهش وزن نقش مهمی دارد.
  3. در این میوه با ارزش، آنتی اکسیدان هایی یافت شده تا از بروز بیماری های خطرناک مانند: سرطان جلوگیری به عمل آورد، ضمن آن که با وجود ویتامین های فراوانی که دارد مصرف آن در فصل زمستان بسیار توصیه شده است تا سیستم ایمنی بدن را ایمن سازد و از بروز سرماخوردگی و گلودرد جلوگیری کند.

نمایندگی عرضه انواع عناب مرغوب خراسان

نمایندگی عرضه انواع عناب مرغوب خراسان در نمایندگی عرضه انواع عناب مرغوب خراسان و نیز کیوی در سال 1401، افراد بسیاری مشغول به کار هستند و این امر سبب اشتغال زایی افراد جامعه می شود. در این نمایندگی افراد تلاش می کنند تا بهترین و ارگانیک ترین عناب را از کشاورز خریداری و با قیمتی مناسب و ارزان تر از بازار پخش نمایند.

در صورتی که قصد صادرات عناب کیلویی را به کشورهای دیگر دارید با خرید مستقیم از این نمایندگی در کیفیت و قیمت به شما اطمینان خاطر داده می شود، علاوه بر آن که در این معامله سود مناسبی خواهید برد. به دلیل آن که عناب اعلا به کشورهای دیگر صادر می شود.

بر روی بسته عناب کیلویی نوع عناب، تاریخ تولید و انقضاء، تاییدیه وزارت بهداشت که نشان سلامت عناب و علامت استاندارد که نشان کیفیت آن می باشد، باید برچسب خورده باشد و سپس جهت صادرات روانه بازار گردد. با صادرات این محصول ارز فراوانی وارد کشور و اوضاع اقتصادی رو به بهبودی خواهد رفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما